نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

طرز استفاده از بهترین چاپگرهای مخزن جوهر

سالهاست که مصرف کنندگان درمورد قیمت بالای کارتریج های چاپگر – به خصوص کارتریج های جوهر افشان، سر و کار دارند. برای پرداختن به این نقطه درد مصرف کننده، شرکت های متعددی چاپگرهایی را معرفی کرده اند که از مخازن جوهر استفاده می کنند که جوهر بیشتری نسبت به کارتریج های جوهر استاندارد دارند. درست مانند خرید برای هر چاپگر، ملاحظات خاصی نیز وجود دارد که باید هنگام خرید چاپگر مخزن جوهر در مورد آنها بدانید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مخازن جوهر، به ادامه مطلب بروید.

مخازن جوهر چگونه کار می کنند

چاپگرهای مخزن جوهر به سرعت به یکی دیگر از گزینه های مقرون به صرفه چاپ تبدیل شده اند، که ترکیبی از هزینه های پایین کار با همان ویژگی های چاپگر چند منظوره ای است که شما از دستگاه جوهر افشان متوسط ​​انتظار دارید. چاپگران مخزن جوهر به جای اعتماد به کارتریج های چاپگر، برای تولید چاپ از سیستم مخزن قابل شارژ و بطری های جوهر استفاده می کنند. مشابه پر کردن مخزن بنزین، وقتی سطح جوهر چاپگر کم می شود، باید مخزن را با مقدار جوهر مناسب از بطری پر کنید.

سیستم جوهر مداوم چاپگر، جوهر را از طریق یک لوله ضد هوا به سر چاپ می رساند. بطری های جوهر به دلیل ظرفیت جوهر زیادشان، راه حل چاپی به مراتب مقرون به صرفه تر از بسیاری از کارتریج های چاپگر مارک اصلی است و هزاران چاپ با هزینه فوق العاده کم در هر صفحه را ارائه می دهند.

این مطلب را از دست ندهید   منقضی شدن کارتریج چاپگر

بهترین چاپگرهای مخزن جوهر

چه کسی باید از چاپگرهای مخزن جوهر استفاده کند؟

چاپگرهای مخزن جوهر برای کسانی که روزانه زیاد چاپ می کنند ایده آل است. اگر شما از نوع کاربری هستید که فقط یک بار در هفته چاپ می کنید، این ممکن است برای شما مناسب نباشد. اما اگر از اینکه مجبورید هفته ای کارتریج های جوهر را تعویض کنید ناامید شده اید، مخازن جوهر راهی برای پیشگیری هستند.

نحوه صرفه جویی در شارژ مجدد جوهر

چاپگرهای جوهر افشان توشیبا، مخزن جوهر یا نه، از جوهر زیادی استفاده می کنند. درست وقتی فکر می کنید مدتی قبل از اینکه دوباره رنگی را دوباره پر کنید، چراغ خالی چشمک می زند. برای کاهش هزینه های شارژ مجدد جوهر، گزینه های پس از فروش را بررسی کنید. آنها نتایج چاپ یکسانی را با قیمت کمتری ارائه می دهند.

چگونه هزینه هر صفحه را بدست آوریم

محاسبه هزینه هر صفحه (CPP) برای بطری های جوهر سیاه و رنگی متفاوت است.

برای بطری های جوهر سیاه، به راحتی قیمت بطری را در نظر بگیرید و بر عملکرد صفحه مورد انتظار تقسیم کنید.

هزینه بطری سیاه در هر صفحه = قیمت هر بطری / عملکرد صفحه

برای بطری های جوهر رنگی، قیمت هر بطری جوهر را بر تعداد صفحاتی که می توانید تقسیم کنید و آن را در تعداد کارتریج های رنگی مورد استفاده چاپگر ضرب کنید.

هزینه بطری های رنگی برای هر صفحه = (قیمت هر بطری / بازده صفحه)x 3  در اکثر چاپگرهای مخزن جوهر از فیروزه ای، سرخابی و زرد استفاده می شود)

برای بدست آوردن کل CPP، کافیست CPP رنگ مشکی را به CPP بطری های جوهر رنگی اضافه کنید.

این مطلب را از دست ندهید   آشنایی با انواع جوهر ساخته شده از عناصر

در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد این محاسبه کسب کنید.

از آنجا که قیمت کارتریج های پس از فروش معمولاً ارزان تر است، CPP تقریباً همیشه پایین تر است.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =