نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

5 نکته ای که هنگام خرید چاپگر باید بخاطر بسپارید

نکات مهم خرید چاپگر/ هنگام خرید چاپگر خانگی جدید با انواع معاملات عالی روبرو خواهید شد. با ده ها مارک که ده ها مدل منفرد ارائه می دهند، هرکدام ویژگی ها و ارقام مختلفی را بر اساس عملکرد خود برجسته می کنند، آسان است که تحت فشار قرار بگیریم و تصویر بزرگتر را از دست بدهیم. وقتی می خواهید فقط به اندازه مورد نیاز برای چاپگر بعدی خود هزینه کنید، در اینجا چند نکته مفید برای یادآوری آورده شده است.

نکات مهم خرید چاپگر

خرید ارزان گران است

یکی از پرهزینه ترین کارهایی که مصرف کنندگان با هر نظم و ترتیب می توانند انجام دهند، خرید ارزان ترین چاپگری است که می توانند پیدا کنند. بسیاری از چاپگرهای ارزان قیمت از جوهر زیادی استفاده می کنند و دارای کارتریج های با قیمت بالا با بارهای کمتری هستند.

 اگر هر ماه یا همین حدود بلیط فیلم را چاپ می کنید، این ممکن است مهم نباشد، اما اگر دانشجویی هستید که مقاله های ترم را چاپ می کنید و تکالیف را می خوانید، خیلی سریع جمع می شود. هنگام خرید چاپگر، مشخصات ویژه چاپگر و کارتریج های جوهر سازگار را یادداشت ویژه کنید.

همه تولید کنندگان به طور متوسط ​​تعداد صفحات در هر کارتریج جوهر را که مدل چاپ می کند به شما می دهند. این اعداد را در برابر قیمت کارتریج خرد کرده و مقایسه کنید تا ببینید آیا آن چاپگر ارزان قیمت واقعاً مطابق آنچه به نظر می رسد مناسب است.

توسط ویژگیهای سطحی مجذوب نشوید

مهم است که قدم بردارید و در نظر بگیرید که واقعاً به طور منظم از چه ویژگی هایی استفاده خواهید کرد. به عنوان مثال، چاپگر / اسکنر / دستگاه کپی همه کاره چند منظوره برای دانشجویان و کسبه که نیاز به پیگیری رسیدها، ذخیره گزیده ها و یادداشت های کتاب های کتابخانه یا تهیه کپی فاکتورها برای اهداف حسابداری دارند بسیار مناسب است.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش بررسی سطح جوهر چاپگر توشیبا

اما، اگر هرگز ندیده اید که برای اسکنرهای مستقل خرید کنید یا برای گرفتن کپی در آخرین لحظه مطلبی به Kinkos بروید، ممکن است نیازی به این توابع نباشید. به همین ترتیب، چاپ WiFi بسیار جالب و راحت است.

تا زمانی که دسک تاپ شما مستقیماً در کنار مکانی که چاپگر شما در آن قرار دارد نباشد. درک اینکه چه ویژگی هایی می خواهید و نیاز دارید، به شما ایده می دهد که صرف کمی پول نقد اضافی مهم تر است.

علاقه مندان به عکاسی بهتر است کمی بیشتر روی جوهرها و چاپگرها سرمایه گذاری کنند و مثلاً به همه در یک نه بگویند.

انتخاب بین چاپگر جوهر افشان یا لیزر

دانستن اینکه کدام نوع چاپگر برای نیازهای شما مناسب است، می تواند به شما کمک کند تا از هزینه های زیاد جلوگیری کرده و نتایج چاپی بهتری ارائه دهید! شما احتمالاً با دو نوع رایج چاپگر آشنا هستید: جوهر افشان و لیزر.

 چاپگرهای جوهر افشان با شلیک قطرات ریز از طریق جت هایی در سر چاپگر، لایه هایی از جوهر را اعمال می کنند. معمولاً ارزان ترند و برای چاپ به صورت رنگی آماده می شوند.

بیشتر چاپگرهایی که برای چاپ عکس طراحی شده اند، جوهر افشان هستند زیرا تصاویر بهتری نسبت به چاپگرهای لیزری گران تر تولید می کنند. چاپگرهای لیزری به جای جوهر از تونر پودری استفاده می کنند. آنها هنگام چاپ متن سریعتر و کارآمدتر از چاپگرهای جوهرافشان چاپ می کنند و با وجود هزینه های اولیه بالاتر، در بیشتر موارد با پرداخت هزینه کمتر صفحات بیشتری از متن را تولید می کنند.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش کالیبره کردن عکس در پرینتر توشیبا

اگر معمولاً اسناد طولانی تری را چاپ می کنید که از نظر تصویر سنگین نیستند، ممکن است چاپگر لیزری در بلند مدت سرمایه گذاری بهتری باشد. درباره تفاوت چاپگرهای جوهر افشان و لیزر بیشتر بدانید.

گزینه های مقرون به صرفه برای کارتریج های مارک

یکی از راه های صرفه جویی در هزینه بیشتر این است که دقیق تر در مورد جوهر یا تونر چاپگر خود استفاده کنید. وقتی از کارتریج های سازگار جوهر استفاده می کنید – بین 30 تا 60 درصد کمتر در صندوق پول، نتایج قابل مقایسه ای را برای کسری از قیمت دریافت کنید.

 هنگام خرید چاپگر جدید، توجه داشته باشید که نوع کارتریج جوهر – یا گزینه های دوباره پر کردن – در دسترس است. چاپگرهای مختلف انواع مختلفی از گزینه های موجود را دارند. برخی از کارتریج های جوهر به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی با کیت شارژ مجدداً پر می شوند، که نه تنها می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند، بلکه در صورت اتمام جوهر چاپگر در زمان نامناسب به عنوان یک خطای عالی برای خرابی عمل می کند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + یازده =