نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

وقتی صحبت از چاپ اسناد حرفه ای در محل کار می شود، یکی از ناراحت کننده ترین مسائلی که ممکن است رخ دهد، چاپ به شکل کم رنگی پرینتر توشیبا است. این مشکلی است که در پرینتر لیزری هنگام چاپ اسناد رخ می دهد، اما تونر روی کپی فیزیکی تولید شده از نظر ظاهری بسیار سبک تر و جزئیات کمتری نسبت به فایل دیجیتالی دارد. در حالی که پرینتر که علائم کم رنگ را نشان می دهند معمولاً ماشین های قدیمی تر هستند، پرینتر توشیبا جدید نیز می توانند همین مشکل را نشان دهند. در این مقاله، ما دقیقاً نحوه تشخیص کم رنگی پرینتر توشیبا و نحوه تعمیر آن را به اشتراک گذاشته‌ایم

کم رنگی پرینتر توشیبا

علت کم رنگی پرینتر توشیبا

چاپ کم رنگ دلیل رایجی است که افراد معتقدند دستگاهشان خراب است، اما دریافت چاپ ارواح همیشه دلیلی برای نگرانی نیست. ممکن است به دلایل ساده مختلفی اتفاق بیفتد و اغلب با تعویض قطعات ساده دستگاه قابل تعمیر است.

چاپ کم رنگ زمانی اتفاق می افتد که درام یا واحد فیوزر در پرینتر توشیبا شما معیوب شود. از آنجایی که نقص در این عنصر ذرات تونر را به دمای کافی گرم نمی‌کند، علامت‌هایی که روی کاغذ ایجاد می‌شوند رنگ روشن‌تری دارند و نسبت به اسناد معمولی محوتر به نظر می‌رسند.

پیدا کردن یک چاپ کم رنگ

از آنجایی که کیفیت اسناد چاپ شده شما می تواند به تدریج در طول زمان بدتر شود، ممکن است تشخیص علائم کم رنگ کاری دشوار باشد.

با این حال، می توانید با مراجعه به دفترچه راهنمای پرینتر توشیبا خود بررسی کنید که آیا پرینتر توشیبا شما استاندارد نیست. بسیاری از این اسناد حاوی یک خط کش تشخیصی هستند که می توانید از آن برای مقایسه اقلام چاپ شده خود با مشخصات دستگاه استفاده کنید.

این مطلب را از دست ندهید   افلاین بودن پرینتر توشیبا و عدم پاسخ آن

مشکل کم رنگ بودن

نحوه رفع کم رنگی پرینتر توشیبا

در حالی که پرینتر توشیبای که علائم کم رنگ را نشان می دهد ممکن است خسته کننده باشد، چند تکنیک وجود دارد که می توانید از آنها برای جلوگیری و تعمیر پرینتر توشیبا کم رنگ استفاده کنید.

نگهداری و تمیز کردن

شرایطی که پرینتر توشیبا خود را در آن نگهداری می کنید می تواند بر کیفیت اجزای داخل آن تأثیر بگذارد. به طور کلی، شما باید دستگاه را در یک اتاق خشک نگه دارید. این به این دلیل است که رطوبت می تواند بر پودر تونر تأثیر بگذارد و باعث جمع شدن آن شود که این پتانسیل باعث ایجاد کم رنگی پرینتر توشیبا می شود.

همچنین باید پرینتر توشیبا خود را به طور مرتب تمیز کنید تا از احتمال درست کار نکردن پرینتر توشیبا جلوگیری کنید. اطمینان حاصل کنید که گرد و غبار اضافی اطراف دستگاه پاک شده است و اگر دستگاه امکان اجرای چرخه تمیز کردن را دارد، این کار را هر چند وقت یکبار انجام دهید تا مطمئن شوید که پودر تونر اضافی به واحد درام نچسبد.

نوع کاغذ برای کم رنگی پرینتر توشیبا

کاغذی که در پرینتر توشیبا لیزری کسب و کار خود استفاده می کنید نیز می تواند دلیل ایجاد کم رنگ باشد. بررسی کنید که از پرینتر توشیبا مناسب برای نوع پرینتر توشیبا لیزری استفاده می‌کنید و اگر از کاغذ ضخیم‌تر استفاده می‌کنید، تنظیمات دستگاه خود را تنظیم کنید تا مطمئن شوید که کیفیت سند شما تأثیر منفی نمی‌گذارد.

کم رنگی پرینتر توشیبا

واحد درام

واحد درام قسمت دیگری است که می‌تواند روی کم رنگی پرینتر توشیبا تأثیر بگذارد و جزء پرینتر توشیبای است که ذرات تونر را به صفحات منتقل می‌کند.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش تعویض کارتریج پرینتر لیزری

ابتدا با مراجعه به دفترچه راهنمای سازنده، واحد درام پرینتر توشیبا خود را پیدا کنید. اگر مشکوک هستید که عمر مفید دستگاه به پایان رسیده است، برای رفع مشکل آن را تعویض کنید. با این حال، اگر واحد درام نسبتاً جدید است و در کارتریج تونر تعبیه شده است، ممکن است خود تونر نیاز به تعمیر حرفه ای داشته باشد.

واحد فیوزر

از آنجایی که رایج‌ترین دلیل کم رنگ‌سازی پرینتر توشیبا، مشکل در کنترل دمای واحد فیوزر است، ممکن است بخواهید این عنصر را هنگام تعمیر آن در نظر بگیرید.

بسته به تنظیمات پرینتر توشیبا خود، ممکن است بتوانید با مراجعه به دفترچه راهنمای سازنده، دمای واحد فیوزر خود را تغییر دهید. اگر این امکان وجود ندارد، ممکن است لازم باشد پرینتر توشیبا را به طور حرفه ای تعمیر و واحد فیوزر را با یک دستگاه جدید جایگزین کنید.

همانطور که می بینید، پرینتر توشیبای که نشانه هایی از چاپ اسناد کم رنگ دار را نشان می دهد، با مراقبت از دستگاه و ذخیره سازی موثر آن قابل پیشگیری است.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =