نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

اگر در تلاش هستید تا سرعت چاپ پیشنهادی را از پرینتر توشیبا خود خارج کنید تا کارهای بزرگ را به سرعت انجام دهید، احتمالاً نگران خواهید بود که پرینتر توشیبا دیگر با سرعت چاپ آگهی شده سازنده مطابقت نداشته باشد. این مشکل بر اساس انجام وظایف پرینتر توشیبا در شرایط خاص هستند – بنابراین اغلب سریعتر از نتایجی هستند که دریافت خواهید کرد. خوشبختانه، تعدادی تکنیک وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید که به شما کمک می کند تا به سریع ترین سرعت چاپ ممکن دست پیدا کنید. در اینجا هفت روش برتر ما برای افزایش سرعت چاپ آورده شده است.

راهکار های برای افزایش سرعت چاپ

یکی از دغدغه های مهم در پرینتر ها افزایش سرعت چاپ است اما چه اقداماتی برای افزایش سرعت وجود دارد؟

افزایش سرعت چاپ

  1. بررسی Connection را برای سرعت چاپ

چاپ بی سیم بسیار کارآمد است و به تعداد بیشتری از کاربران کمک می کند از این فناوری بهره مند شوند. با این حال، اگر اتصال بی سیم شما قوی یا سریع نباشد، سرعت چاپ شما ممکن است دچار مشکل شود. یا سریع‌ترین و قوی‌ترین اتصال وای‌فای موجود را پیدا کنید یا از طریق USB متصل شوید، و سرعت چاپ شما می‌تواند بسیار مورد نیاز را افزایش دهد.

  1. کاهش کیفیت چاپ

قابل قبول هنگام چاپ یادداشت ها و اسناد داخلی؛ کاهش کیفیت چاپ می تواند به افزایش سرعت چاپ کمک کند. با این حال، هنگام چاپ ارائه ها و گزارش های مهم برای مشتریان و مشتریان – مهم است که اطمینان حاصل کنید که کیفیت چاپ یک بار دیگر افزایش یافته است، حتی اگر باعث کند شدن روند کار شود.

  1. افزایش رم برای افزایش سرعت

افزایش رم پرینتر توشیبا، ماشین قدرتمندتری ایجاد می کند که می تواند کارها را با سرعت بالاتری انجام دهد. اکثریت قریب به اتفاق پرینتر توشیباهای مدرن را می توان با افزودن ساده رم اضافی سفارشی و بهبود بخشید. مجموعه لوازم جانبی Printerland شامل بسته های RAM اضافی برای پرینتر توشیباهای تولید کنندگان برتر است.

  1. کاهش تعداد صفحات

با قرار دادن محتوای بیشتری در هر صفحه و کاهش تعداد کلی صفحات، می توان سرعت چاپ را افزایش داد. تعدادی از عناصر، از جمله تایپ‌فیس و اندازه حاشیه وجود دارد که می‌توان آن‌ها را کاهش داد تا محتوای بیشتری در یک صفحه قرار گیرد.

این مطلب را از دست ندهید   رفع مشکل جمع شدن کاغذ در پرینتر جوهرافشان

به طور طبیعی، این یک اقدام متعادل کننده است – اطمینان حاصل می شود که تمام محتوا هنگام ارائه در تعداد صفحات کاهش یافته خوانا و واضح و سبب افزایش سرعت چاپ است.

  1. بررسی Spooler

اسپولر پرینتر توشیبا ناحیه‌ای از حافظه است که یک ایستگاه انتظار برای اطلاعات در حین رسیدن دستگاه فراهم می‌کند. این می تواند روند چاپ را به طور قابل توجهی کند کند – به خصوص زمانی که غیر ضروری با دستگاه ها و پرینتر توشیباهای سریع استفاده می شود.

اغلب می‌توان با وارد کردن گزینه‌های پرینتر توشیبا و زدن تیک «چاپ مستقیم در پرینتر توشیبا»، اسپولر را دور زد که به طور بالقوه فرآیند چاپ را تسریع می‌کند.

  1. پاک کردن داده های قدیمی

کارهای چاپی لغو شده و متوقف شده ممکن است همچنان حافظه پرینتر توشیبا را مسدود کند – احتمالاً عملکرد آن را کند می کند. برای تعیین اینکه آیا کارهای چاپ قدیمی هنوز وجود دارد یا خیر، صف چاپ را باز کنید و کارهایی را که دیگر به آن نیاز ندارید، برای همیشه حذف کنید. حافظه ای که به تازگی پاک شده است می تواند سریعتر و افزایش سرعت چاپ کند.

  1. به روز رسانی و ارتقاء برای افزایش سرعت چاپ

برخی از پرینتر توشیباها فقط سرعت چاپ بسیار محدودی دارند و هرگز با سرعت سرسام آور کار نمی کنند. اگر به دستگاهی سریع‌تر نیاز دارید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که پرینتر توشیبا خود را ارتقا دهید. در پرینترلند، ما بهترین مدل‌های پرینتر توشیبا را از معتبرترین و معتبرترین تولیدکنندگان جهان، با سرعت چاپ باورنکردنی، موجود می‌کنیم.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش کالیبره کردن عکس در پرینتر توشیبا
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 12 =