نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

تعمیرات حرفه ای کاغذ کش کپی توشیبا

کمپانی توشیبا یکی از تولید کنندگان دستگاه کپی ست که در رخی اوقات، نیازمند تعمیر کاغذ کش کپی توشیبا هستند که به دلیل تولید انواع دستگاه کپی با کیفیت، توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند. به طور کلی دستگاه کپی دارای  قطعات بسیار پیچیده ای می باشد که خرابی این قطعات باعث نگرانی کاربران شده و روند انجام امور مربوطه را متوقف و یا کند می کند. دستگاه های کپی، از پرکاربرد ترین وسایل موجود در هر اداره و سازمانی هستند. یکی از این قطعات حساس، کاغذ کش ها هستند و در ادامه قصد داریم تا شما را بیشتر با انواع این قطعه و علائم خرابی این دستگاه آشنا کنیم.

تعمیر کاغذ کش کپی توشیبا
تعمیر کاغذ کش کپی توشیبا

تعمیر کاغذ کش کپی توشیبا با گارانتی

تعمیر کاغذکش کپی توشیبا به دلیل پیچیدگی های دستگاه کپی نیاز دارند تا توسط متخصصان انجام گردد. زیرا متخصصان به دلیل آشنایی کامل با تمام قطعات می توانند آن را در مدت زمان کوتاهی تعمیر کنند و اگر تعمیر نشود، عملکرد این دستگاه را با مشکل مواجه می کند.

به یاد داشته باشید برای تعمیر کاغذ کش توشیبا حتما به مراکز رسمی و معتبر مراجعه کنید. مراکز غیر رسمی به دلیل عدم استفاده از قطعات اورجینال، دستگاه شما را دچار مشکلات جدی می کنند که در برخی موارد قابل جبران نخواهند بود. نمایندگی تعمیرات توشیبا، واحدی برای تعمیر تخصصی دستگاه کپی درنظر گرفته است که در این واحد تعمیرات تمامی ایراد های پیش آمده برای دستگاه کپی توشیبا قابل حل می باشد.

توجه کنید که در صورت نیاز به تعویض قطعات، از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد تا به دستگاه تان آسیب ثانویه ای وارد نگردد. تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی بوده تا کاربران گرامی با اطمینان خاطر دستگاه کپی خود را برای تعمیر به این مرکز بسپارند.

این مطلب را از دست ندهید   افزایش سرعت چاپ و دقت

راه های ارتباط با کارشناسان تعمیرات ما

برای بهره مندی از خدمات تعمیر در محل و تعمیر دستگاه کپی در مرکز، می توانید به بخش تعمیر دستگاه کپی Toshiba توشیبا مراجعه نمایید و یا از طریق راه های درج شده در بخش تماس با ما، با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

علائم خرابی کاغذ کش کپی توشیبا

  • پیش آمدن اخلال در هنگام خروج کاغذ از دستگاه
  • گیر کردن کاغذ در ورودی کاغذ کش
  • چروک شدن و کرکره ای شدن کاغذ در هنگام ورود
  • پاره شدن کاغذ در دستگاه کپی
  • تعمیر کاغذ کش کپی توشیبا با دستگاه های به روز
  • صدای ناهنجار در هنگام کشیدن کاغذ در دستگاه کپی
  • سرعت کم در هنگام حرکت کاغذ در فیدر کاغذ کش
  • گیر کردن کاغذ در فیدر کاغذ کش

انواع کاغذ کش کپی توشیبا

تعمیر کاغذ کش کپی توشیبا زمانی مشکلات خود را نشان می دهد که تمام قطعات آن که در سه مدل ورودی، میانی و خروجی در دستگاه های کپی قرار گرفته است، دچار ایراد شوند. دستگاه های کپی برای کارکرد درست و جا به جایی کاغذ، به سالم بودن این ۳ قطعه نیاز دارد. اکنون بیایید بیشتر با 3 قطعه اصلی در بخش کاغذ کش ها آشنا شویم.

کاغذ کش ورودی

کاغذکش ورودی، وارد کردن و کشیدن کاغذ به داخل دستگاه را بر عهده دارد. خرابی این قطعه باعث می گردد برگه به داخل دستگاه وارد نشود و یا تا نصفه وارد شود؛ در نتیجه فرآیند چاپ نیز انجام نخواهد گرفت.

کاغذ کش میانی

کاغذکش میانی وظیفه ی جا به جایی برگه در داخل دستگاه و منتقل کردن آن بر روی کاغذ کش خروجی را به عهده دارد. به یاد داشته باشید خرابی این قطعه منجر به گیر کردن کاغذ در دستگاه و چروک شدن آن خواهد گشت.

این مطلب را از دست ندهید   آشنایی با طرز کار چاپگرهای جوهر افشان

کاغذ کش خروجی

کاغذ کش خروجی وظیفه ی انتقال برگه از روی کاغذکش میانی و فرستادن آن به بیرون دستگاه را بر عهده دارد. خرابی این قطعه نیز باعث ماندن کاغذ در دستگاه می شود.

تعمیر کاغذ کش دستگاه کپی توشیبا

تعمیرات دستگاه کپی توشیبا در واحدی مجزا فعالیت می کند. انواع عیوب دستگاه کپی مانند خرابی کاغذ کش کپی توشیبا، سیاه بودن برگه های چاپ شده، وجود خطوط اضافه بر روی برگه و مواردی از این قبل، در این مرکز قابل تعمیر هستند. توجه فرمایید که واحد تعمیرات دستگاه کپی به دلیل دسترسی به انواع ابزارآلات پیشرفته و مدرن روز دنیا، می تواند خدمات تعمیراتی را در مدت زمانی کوتاه ارائه کند.

تعمیرات توشیبا

مرکز تعمیرات توشیبا با استفاده از کارشناسان زبده و مجرب توانسته است در طول سال های اخیر، بهترین خدمات را به شما ارائه کند. با مراجعه به این مرکز، تمام مشکلات دستگاه شما از جمله تعمیر کاغذ کش کپی توشیبا برطرف خواهد شد و دستگاه پس از تست، کاملا سالم به شما تحویل داده می شود.

نمایندگی تعمیرات توشیبا

نمایندگی رسمی تعمیرات توشیبا، عرضه کننده ی تمام خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات به کاربران گرامی می باشد. شما با مراجعه به نمایندگی توشیبا می توانید تخصصی ترین خدمات مورد نیاز خود از جمله تعمیرات و مشاوره با کارشناسان مجرب ما را دریافت کنید. بهره مندی از اطلاعات این مشاوران سبب می شود تا خرید بهتری داشته باشید. شعار نمایندگی توشیبا تضمین کیفیت مشتری مداری است که سال ها ست به آن جامه ی عمل پوشانده و به انتخاب اول کاربران تبدیل شده است.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش چاپ صفحه خودآزمایی در پرینتر

 

مقالات مشابه:

تمیز کردن واحد لیزر فتوکپی

تعمیر درام دستگاه کپی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 3 =