نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

آیا پرینترهای لیزری توشیبا از جوهر یا تونر استفاده می کنند؟

پرینترهای لیزری توشیبا/ تونر یک قدرت رنگ ریز است که روی کاغذ ذوب می شود. برخلاف جوهر که از طریق جت های ظریف بر روی کاغذ پاشیده می شود، تونر تصویری شفاف، انعطاف پذیر و طولانی مدت ایجاد می کند. تونر می تواند یک بار استاتیک را نگه دارد، که به آن اجازه می دهد تا توسط یک واحد درام باردار الکترواستاتیک به کاغذ منتقل شود. از آنجا، این ماده با غلتک های گرم شده به سطح کاغذ ذوب می شود. این فرآیند چاپ در ابتدا در دستگاه های فتوکپی مورد استفاده قرار گرفت، اما این فناوری برای ایجاد اولین پرینتر  لیزری در اواخر دهه 1960 اصلاح شد. اگرچه همه چیز پیشرفت کرده است، پرینتر های لیزری مدرن اساساً از همین روش استفاده می کنند.

مزایای استفاده از تونر و پرینتر توشیباهای لیزری

برای یک خانه یا دفتر کوچک با حرکت سریع، پرینتر توشیباهای لیزری به دلیل سرعتی که در مقایسه با پرینتر های جوهرافشان می توانند اسناد را چاپ کنند، گزینه بسیار خوبی هستند. یکی دیگر از مزایای بزرگ پرینتر توشیباهای لیزری، طول عمر طولانی کارتریج های تونر است، به دلیل حجم تونر که در مقایسه با جوهرها دریافت می کنید، و آنها را به گزینه ای عالی برای افرادی تبدیل می کند که چاپ زیادی را انجام می دهند. علاوه بر این، تونر مانند جوهرهای پرینتر  خشک نمی‌شود، اگر زیاد چاپ نکنید، در زمان و هزینه صرفه‌جویی می‌شود.

پرینترهای لیزری توشیبا

علاوه بر مزایای ذکر شده در مورد سرعت و طول عمر، استفاده از پرینتر توشیباهای لیزری و کارتریج های تونر مزایای دیگری نیز دارد:

  • چاپ صاف: از آنجایی که تونر یک پودر ثابت است که با دقت لیزری روی صفحه ذوب می شود، صفحات چاپ شده توسط پرینتر لیزری معمولاً به طور قابل توجهی صاف تر از جوهر به نظر می رسند.
  • مقاوم در برابر لکه: بر خلاف جوهرها، که می توانند از پرینتر هنوز خیس و مستعد لک شدن بیرون بیایند، پودر تونر حرارت به کاغذ ذوب می شود. به عنوان یک ماده جامد که به شدت به کاغذ چسبیده است، تونر به طور قابل توجهی در برابر رطوبت و لکه مقاوم تر است.
  • ماندگاری طولانی: کارتریج های تونر نه تنها چاپ های بیشتری را در هر کارتریج ارائه می دهند – چون کارتریج های تونر مایع نیستند، خطر خشک شدن آنها در طول زمان وجود ندارد. بنابراین حتی کارتریج‌هایی که برای مدت طولانی در اختیار دارید، همچنان پرینت‌های با کیفیتی را ارائه می‌کنند، حتی اگر مدتی از آنها استفاده نکرده باشید.
این مطلب را از دست ندهید   آموزش حذف حافظه پرینتر

در حالی که کارتریج‌های تونر ممکن است گران‌تر باشند، کارتریج‌های با بازده بالا تضمین می‌کنند که پول شما از این هم بیشتر می‌شود و ارزش سرمایه‌گذاری را دارند.

آیا پرینتر توشیبا لیزری برای من مناسب است؟

پرینتر های لیزری در مقایسه با پرینتر های جوهرافشان که معمولاً با تصاویر و دسته‌های کوچک‌تر بهتر به حساب می‌آیند، به دلیل داشتن اسناد مبتنی بر متن و چاپ با حجم بالا، شهرت دارند. جوهر همچنین می تواند لکه دار شود و ممکن است با گذشت زمان محو شود، در حالی که با تونر پرینتر  لیزری این مشکل را نخواهید داشت. به همین دلیل است که اگر یک کسب و کار یا سازمان هستید، ممکن است این تصور را داشته باشید که پرینتر  لیزری بهترین انتخاب برای شماست.

در واقع، سازندگانی مانند توشیبا طیف وسیعی از پرینتر توشیباهای لیزری و جوهرافشان را عرضه می‌کنند که برای همه نوع استفاده و بودجه طراحی شده‌اند. با در نظر گرفتن این موضوع، احتمالاً بهترین کار این است که پرینتر ی را پیدا کنید که بتواند خواسته های شما را برآورده کند و از نظر اقتصادی برای شما کار کند، نه اینکه اینقدر روی لیزر در مقابل جوهرافشان تمرکز کنید. از انتخابگر محصول ما برای یافتن پرینتر  مناسب برای خود استفاده کنید.

برای تعمیر پرینتر توشیبا خود با ما در ارتباط باشید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 3 =