نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

علت کار نکردن کارتریج جوهر چاپگر

چاپگرهای جوهر افشان می توانند از گرافیک های رنگارنگ و متن واضح گرفته تا عکس های با کیفیت بالا، خروجی تولید کنند. اگر برای ایجاد نامه نگاری و ارائه اسناد تجاری در یک سرمایه گذاری کنید، می توانید سخت افزار را با حداقل قیمت خرید به دست آورید – فقط برای کشف این که وقتی شروع به خرید کارتریج جوهر می کنید، هزینه واقعی مالکیت به دست می آید. هنگامی که آن کارتریج های گران قیمت ناگهان متوقف می شوند، تأثیر آنها بر بودجه شما برای تأمین انگیزه بیشتری برای تشخیص مشکلات آنها ایجاد می کند.

کارتریج خالی

ساده ترین دلیل امتناع چاپگر جوهر افشان از تولید خروجی نیز برای اصلاح نیاز به کمترین تلاش دارد.

اگر صفحاتی با پوشش سنگین ایجاد کنید یا برای اصلاح مشکلات خروجی از چرخه مرتب سازی یا تمیز کردن مکرر استفاده کنید، مواد مصرفی شما ممکن است زودتر از آنچه انتظار دارید تمام شود، به خصوص اگر چاپگر شما به کارتریج های کم بازده و کوچک متکی باشد.

نرم افزار مدیریت چاپگر شما باید به شما اطلاع دهد که دستگاه به منابع تازه ای نیاز دارد، هم از طریق هشدارهای روی صفحه و هم با چراغ های سیگنال صفحه جلو.

منقضی شده

بعضی از چاپگرهای جوهرافشان از جوهر با تاریخ انقضا استفاده می کنند. بسته به مدل، این تاریخ ممکن است 12 یا 24 ماه پس از انعقاد ضمانت کارتریج، یا 18 یا 30 ماه پس از قرار دادن کارتریج در چاپگر، هر کدام از آنها اول باشد.

این مطلب را از دست ندهید   دلایل عدم تشخیص اسناد توسط پرینتر

تاریخ پایان گارانتی در بسته بندی کارتریج ظاهر می شود. اگر مدلی که استفاده می کنید شامل یک روش لغو است، شما می توانید تاریخ انقضا را پشت سر بگذارید و به کارتریج ادامه دهید.

خشک یا گرفتگی

چاپگرهای جوهر افشان معمولاً وقتی از آنها به طور مداوم استفاده کنید بدون اینکه آنها را برای مدت طولانی بیکار بگذارید، عملکرد بهتری دارند. پس از خارج شدن از سرویس، آنها می توانند به استفاده گسترده از روش های تمیز کردن برای پاک کردن جوهر خشک شده و بازگرداندن عملکرد صحیح نیاز داشته باشند.

راهنمای کاربر برای دستگاه شما باید به شما در مورد اینکه آیا جوهر افشان را هنگامی که قصد دارید روزانه از آن استفاده نکنید، خاموش کنید. گرفتگی استثنایی می تواند به کارتریج های تمیز شده با محلول ویژه طراحی شده برای حل انسداد سر چاپ کمک کند. در موارد شدید، مسدود شدن جوهر ممکن است شما را مجبور به تعویض چاپگر کنید.

مشکلات نصب

هنگامی که کارتریج های جدید را در چاپگر جوهر افشان قرار می دهید، آنها را در جایگاه های مخصوص رنگ قرار می دهید و آنها را به اندازه کافی محکم فشار می دهید تا از صحت نشستن آنها اطمینان حاصل کنید. یک کارتریج معیوب یا کارتریجی که فقط اتصال جزئی با دستگاه را ایجاد می کند، نمی تواند جوهر برای عملکردهای خروجی فراهم کند.

با برداشتن و نصب مجدد کارتریج، امکان نصب صحیح آن فراهم می شود. از گذاشتن مخازن جوهر باز شده به مدت طولانی از دستگاه خودداری کنید، زیرا جوهر آنها به سرعت خشک می شود و باعث لک شدن دست، مبلمان یا هر سطحی می شود.

این مطلب را از دست ندهید   روش پاک کردن خرده کاغذ پرینتر

تعمیر پرینتر خود را به کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات توشیبا بسپارید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + دوازده =