نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

 تونر کارتریج چند بار نیاز به تعویض دارد؟

 تونر کاتریج/ تا حدود زیادی، نحوه استفاده از چاپگر تعیین می کند که مدت زمان کارتریج تونر شما چیست. هرچه بیشتر چاپ کنید و انتخاب های طراحی شما در یک صفحه تونر بیشتری داشته باشد، بیشتر اوقات آن را دوباره پر می کنید. در عین حال، اگر از چاپگر خود به ندرت استفاده می کنید، می توانید متوجه شوید که کارتریج تونر شما مدتها قبل از تخلیه آن خراب است. با ما همراه باشید تا زمان تعویض کارتریج را به طور کامل تشخیص داده و به راحتی بتوانید این مشکل را برطرف نمایید.

 تونر کاتریج

صفحات در برابر زمان

از آنجا که تولیدکنندگان چاپگر از میزان چاپ شما اطلاع ندارند، امتیاز اصلی کارتریج در صفحات است. به عنوان مثال، یک کارتریج دارای امتیاز 3000 صفحه باید تقریباً برای آن تعداد صفحه دوام داشته باشد.

در عین حال، بسیاری از کارتریج ها نیز ماندگاری دارند. با گذشت زمان، مواد شیمیایی موجود در تونر و سایر اجزا ممکن است تجزیه شوند، بنابراین گرچه عملکرد صفحه باید عامل محدود کننده باشد، کارتریج را قبل از اینکه از ماندگاری نامی خود بگذرد، جایگزین کنید حتی اگر از آن استفاده نکنید.

زندگی و پوشش

نوع صفحه ای که چاپ می کنید باعث می شود تا عمر کارتریج شما متفاوت باشد. برخی از تولیدکنندگان چاپگر تعداد صفحات آزمایشی طراحی شده توسط سازمان بین المللی استاندارد (IOS) را چند بار چاپ می کنند.

دیگران می شمارند که پنج درصد از کارتریج با تونر پوشانده شده و 95 درصد از آن خالی است، چند صفحه تولید خواهد کرد. اگر بیشتر چاپ شما نیم صفحه با متن دو فاصله است، احتمالاً بیش از عمر نامی کارتریج خواهید داشت.

این مطلب را از دست ندهید   کم رنگی در پرینتر توشیبا لیزری و حل مشکل

از طرف دیگر، اگر صفحات زیادی را با پس زمینه سیاه و سفید و متن سفید چاپ کنید، تونر خود را به خوبی قبل از عمر رتبه بندی شده جایگزین خواهید کرد.

افزایش عمر کارتریج

هنگامی که کارتریج شما شروع به نمایش پیام کم رنگی می کند یا چاپهای شما کمرنگ می شوند، ممکن است بتوانید کمی بیشتر از آن چاپ کنید. جای کارتریج تونر چاپگر خود را باز کرده و کارتریج را بردارید.

آن را به عقب و جلو بچرخانید تا تونر باقیمانده دوباره توزیع شود و سپس دوباره در آن قرار دهید. بسته به میزان استفاده از چاپگر، این می تواند یک یا دو روز دیگر چاپ را برای شما بخرد.

مشکلات جایگزینی زودرس

اگر کارتریج تونر شما قبل از پایان عمر نامی خود تمام می شود و صفحات پر پوشش را چاپ نمی کنید، می تواند نشانه مشکل دیگری در چاپگر شما باشد.

در بعضی موارد، غبار تونر حسگری را که چاپگر برای خواندن کارتریج استفاده می کند، پوشانده است. ممکن است ورودی تونر چاپگر شما نیز مسدود شود و از کشیدن تونر از کارتریج جلوگیری کند.

اگر راحت نیستید که مواد داخلی چاپگر خود را تمیز کنید،کارشناسان ما در واحد فنی نمایندگی توشیبا  می توانند این مشکلات را برای شما حل کند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 10 =