نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

علت گیر کردن کاغذ در پرینتر چیست؟

گیر کردن کاغذ در پرینتر / شایع ترین علت این مشکل، ناهماهنگی کاغذ است. اطمینان حاصل کنید که کاغذها را به درستی در سینی قرار داده اید و از پر کردن بیش از حد سینی خودداری کنید. اگر با این کار مشکل حل نشد، بخش عیب‌یابی دفترچه راهنمای کاربر پرینتر توشیبا را بررسی کنید. اگر کار نکرد، با یک متخصص تماس بگیرید تا مشکل را بررسی کند. شایع ترین دلیل این مشکل شکستگی یا ناهمترازی غلطک هایی است که کاغذ را به داخل پرینتر توشیبا از طریق تغذیه کننده کاغذ می برند. تعویض یا سرویس آن غلطک ها می تواند به حل این مشکل کمک کند.

کارهای چاپی به پرینتر توشیبا دیگری ارسال می شوند

اگر متوجه شدید که رایانه شما در حال انتخاب یک پرینتر توشیبا پیش فرض جدید است (چاپی که به طور خودکار کارهای چاپی را برای آن ارسال می کند)، احتمالاً ممکن است پس از ارتقاء از یک نسخه سیستم عامل به نسخه دیگر رخ دهد.

برای رفع این مشکل در رایانه های ویندوزی، موارد زیر را انجام دهید

  1. روی دکمه Start (نماد ویندوز در گوشه سمت چپ پایین صفحه) کلیک کنید و Devices and Printers را انتخاب کنید.
  2. در بخش Printers and Faxes، روی پرینتر توشیبای که می‌خواهید به‌عنوان پیش‌فرض تنظیم کنید کلیک راست کرده و Set As Default Printer را انتخاب کنید.

گیر کردن کاغذ در پرینتر

کامپیوتر شما خطای کم تونر می دهد، اما شما به تازگی تونر را جایگزین کرده اید.

خطاهای پیام پرینتر توشیبا کاملاً غیرقابل اعتماد هستند. می توانید یک تونر قدیمی را با یک تونر کاملاً جدید تعویض کنید و پرینتر توشیبا همچنان اصرار دارد که به یک کارتریج جوهر جدید نیاز دارد. مگر اینکه خود کارتریج به نحوی آسیب دیده یا شکسته باشد، بازنشانی پرینتر توشیبا شما باید به راحتی این مشکل را برطرف کند. بازنشانی سخت شامل چند مرحله است که معمولاً انجام آنها بسیار آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دستورالعمل های بازنشانی مدل پرینتر توشیبا خاص خود را در رایانه خود جستجو کنید. بسته به مدل پرینتر توشیبای که استفاده می کنید، ممکن است یک راهنمای ویدیویی نیز وجود داشته باشد که نحوه تنظیم مجدد را نشان می دهد.

این مطلب را از دست ندهید   مراقبت از پرینتر توشیبا بصورت ویژه

پرینتر توشیبا سیاه و سفید یا پرینتر توشیبا رنگی؟

جوهر افشان‌های سیاه و سفید در حال حاضر کاملا منقرض شده‌اند، اما همچنان می‌توانید با انتخاب یک پرینتر توشیبا لیزری مونو (سیاه و سفید) در پول خود صرفه‌جویی کنید. خرید اینها نسبت به مدل‌های رنگی ارزان‌تر است و اگر بیشتر متن سیاه را روی صفحات سفید چاپ می‌کنید، برای اجرا هم ارزان‌تر خواهید یافت. رنگ پرینتر توشیبا شما را بسیار متنوع تر می کند. اما اگر نیاز به چاپ عکس یا سند رنگی دارید، یک پرینتر توشیبا رنگی ارزش داشتن را دارد.

آیا باید طرح ضمانت تمدید پرینتر توشیبا را بخرم؟

بله، این است! طرح گارانتی تمدید شده تمام عیوب و نقص هایی که در گارانتی استاندارد سازنده پوشش داده شده است را پوشش می دهد. این به شما کمک می کند عمر پرینتر توشیبا خود را چند سال دیگر افزایش دهید. برای اطلاعات بیشتر در مورد طرح گارانتی تمدید شده برای پرینتر توشیباها اینجا را کلیک کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 2 =