نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

رفع مشکل عدم تشخیص اسناد با چاپگر

عدم تشخیص اسناد با چاپگر/ اگر چاپگر دسک تاپ دفتر شما داده هایی را که برای خروج به آن ارسال می کنید نادیده بگیرد، فرض کردن بدترین موارد وسوسه انگیز است. عیب یابی با فرض خرابی سخت افزار ممکن است برای شما وقت و هزینه صرف کند – اگر با یک تکنسین تماس بگیرید – با بررسی علل ساده که علائم چاپگر شما را برمی انگیزد، می توانید پس انداز کنید.

عدم تشخیص اسناد با چاپگر

روشن، خاموش یا ایستاده

چاپگر شما نمی تواند به خروجی پاسخ دهد تا زمانی که سخت افزار به حالت آماده خود برسد. چاپگر لیزری که شما روشن کرده اید اما مقداردهی اولیه آن به پایان نرسیده است، همان نتایج چاپگر خاموش یا از برق را دارد. اگر در حال چاپ روی دستگاهی شبکه ای هستید که از روی میز نمی بینید، وضعیت چاپگر را بررسی کرده یا آن را روشن کنید یا منتظر بمانید تا آماده شود تا کار کند.

داده ها و ارتباطات

بدون دو نوع اتصال مربوط به داده، چاپگر شما کارهای چاپ را تشخیص نمی دهد. اول، به نوعی کابل کشی یا یکپارچه سازی بی سیم نیاز دارد تا بتواند آن را در اختیار رایانه شما و هر سیستم دیگری قرار دهد که از طریق تلفیق شبکه به آن دسترسی پیدا کند.

اگر کابل USB از برق جدا شد یا آسیب دید، می توانید (چاپ) را به طور مکرر فشار دهید و هیچ پاسخی دریافت نکنید. اگر نرم افزاری که چاپگر و رایانه شما را قادر می سازد با یکدیگر صحبت کرده و اسناد را برای خروجی پردازش کند به درستی کار نمی کند، تلاش شما برای چاپ نیز با شکست مواجه خواهد شد. کابل کشی و نرم افزار درایور چاپگر خود را برای عملکرد مناسب تأیید کنید.

این مطلب را از دست ندهید   رفع مشکل عدم خواندن کاغذ توسط پرینتر

جوهر، تونر و کاغذ

بسیاری از دستگاه های چاپ دسک تاپ با اتمام کاغذ، جوهر یا تونر، داده ها را متوقف می کنند، که از آنها در برابر آسیب یا تولید خروجی نامرغوب محافظت می کند.

در یک چاپگر رنگی که دارای چهار کارتریج تونر یا چهار، شش، هشت، 10 یا بیشتر مخزن جوهر است، حتی قبل از ورود کاغذ به معادله عیب یابی، چندین فرصت برای کمبود منابع دارید.

به دنبال نشانه هایی باشید که سخت افزار شما در پاسخ به کمبود مواد مصرفی وارد حالت آماده به کار شود.

ملاحظات دیگر

اسنادی که حاوی مقادیر زیادی داده هستند، می توانند پاسخ چاپگر شما به درخواست خروجی را کاهش دهند زیرا اطلاعاتی را که قبل از قرار دادن تصویر روی کاغذ برای آن ارسال می کنید، هضم می کند.

برای اطمینان از زمان پردازش بیشتر قبل از اینکه توجه خود را به کار دیگری معطوف کنید، چاپگر پروژه های بعدی را به لیستی از درخواست های معلق اضافه می کند. صف خروجی چاپگر خود را برای مشاهده نشانه هایی از لیست طولانی مشاغل یا یک پروژه بزرگ که کارهایتان را جمع می کند، بررسی کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =