نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

از روشن کردن پرینتر چه می دانید؟

یکی از دستگاه های که در ادارات و مراکز اموزشی و غیر دیده می شود دستگاه پرینتر است. پرینتر یکی از دستگاه های بسیار کار امد و مهم است که می توان با استفاده از آن مطالب مورد نیاز خود را پرینت گرفته و روی کاغذ به نمایش در اورید. این دستگاه مهم از قطعات بسیار مهمی تشکیل شده است که در کنار یکدیگر قرار گرفته است تا بتواند جوهر را روی کاغذ قرار دهد.

در صورت خرابی هر قطعه به وضوح می توان اشکالاتی را در صفجه ی کاغذ خود مشاهده نمود. به خاطر داشته باشید که این قطعات از ظرافت بسیار زیادی برخوردار است. در این مقاله در رابطه با نحوه ی روشن کردن سیستم اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

ممکن است بعد از خرید پرینتر توشیبا در روشن کردن این دستگاه مهارت کافی را نداشته باشید. این اتفاق به دلیل وجود دکمه های متعدد امری طبیعی است که شما بعد از خواندن مطالب زیر به راحتی می توانید دستگاه را روشن نمایید.

روش روشن کردن دستگاه

برای اینکار باید درپوش سوییچ را باز کنید و سپس کلید برق را روشن کنید. Wait Warming Up در صفحه اصلی برای صفحه لمسی ظاهر می شود.

حدود 20 ثانیه بعد، تجهیزات آماده خواهند شد. READY در صفحه Basic ظاهر می شود. بعد از فشار دادن دکمه ی فوق دستگاه به راحتی روشن می شود و می توانید از آن استفاده نمایید.

خاموش کردن سیستم

هنگام خاموش کردن تجهیزات، روش خاموش کردن زیر را انجام دهید. با خاموش کردن کلید برق تجهیزات، برق را خاموش نکنید زیرا می تواند باعث خرابی دیسک سخت شود. قبل از خاموش کردن برق، مطمئن باشید که 3 شرط زیر برآورده شده است:

  1. هیچ مشکلی در لیست کارهای چاپ باقی نمی ماند.
  2. چراغ ERROR چشمک نمی زند.
  3. هیچ رایانه ای از طریق شبکه به تجهیزات دسترسی ندارد. دکمه USER FUNCTION را در صفحه کنترل فشار دهید. دکمه USER را فشار دهید تا وارد منوی تنظیمات کاربر شوید و سپس دکمه SHUTDOWN را فشار دهید. کار پردازش حذف خواهد شد. آیا مطمئن هستید که toshutdown می خواهید؟ روی صفحه ظاهر می شود. دکمه YES را فشار دهید .
  4. خاموش کردن در حال انجام بر روی صفحه ظاهر می شود، و سپس تجهیزات خاموش می شود
این مطلب را از دست ندهید   مزایای اتصال گوشی به دستگاه کپی

روشن کردن پرینتر

نمای کلی اجزای دستگاه کپی

 دستگاه پرینتر از چند قسمت ساخته شده است که برای راحتی کار با دستگاه باید با این قسمت ها اشنایی داشته باشید. برای راحتی بیشتر به راحتی می توانید اعداد زیر را با اعداد تصویر تطبیق داده تا بدانید هر قسمت در کجا قرار دارد.

  1. جلد جلویی
  2. کشوها
  3. دفترچه راهنمای اپراتور (قسمت پشتی)
  4. سوئیچ برق
  5. دوبلکس اتوماتیک
  6. دور زدن سینی
  7. مقیاس اصلی
  8. سینی داخلی
  9. کنترل پنل
  10. صفحه لمسی
  11. میزان تنظیم کنتراست صفحه لمسی تونر
  12. کیف تونر دست دوم

روشن کردن پرینتر

روشن کردن پرینتر

روشن کردن پرینتر

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 2 =