نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

چگونه خطرات امنیتی پرینتر توشیبا را کاهش دهیم؟ در عصری که پرینتر توشیبا چندکاره هوشمند یا MFP ها درست مانند رایانه های شبکه تمام عیار به هم متصل هستند، ما نمی توانیم آنها را در گوشه اتاق قرار دهیم و فراموش کنیم. تیم‌های فناوری اطلاعات مانند گیر کردن کاغذ یا نیاز به کارتریج جوهر جدید، باید نسبت به به‌روزرسانی‌های میان‌افزار، وصله‌ها و موارد دیگر نیز هوشیار باشند. برای محافظت از پرینتر توشیبا شبکه سازمانی در برابر دسترسی غیرمجاز، جاسوسی، و نقض احتمالی امنیتی، رعایت تدابیر امنیتی تعیین‌شده و اجرای کنترل‌های دسترسی دقیق ضروری است. و بهترین شیوه ها را دنبال کنید.

خطرات امنیتی پرینتر توشیبا

طراحی استراتژی امنیتی پرینتر توشیبا

برای کاهش خطرات امنیتی پرینتر توشیبا هنگام ایجاد یک استراتژی کلی امنیت سایبری برای کسب و کار خود، فراموش نکنید که استراتژی امنیتی پرینتر توشیبا را نیز لحاظ کنید. درست مانند شرکت‌ها که استانداردها، خط‌مشی‌ها و فرآیندهایی را برای فناوری‌های مختلف ایجاد می‌کنند، بحث درباره نحوه استفاده بخش‌های مختلف از منابع چاپ در سراسر سازمان نیز مهم است.

کسب‌وکارهایی که استراتژی لایه‌ای را اتخاذ می‌کنند که تمام اصول اولیه را پوشش می‌دهد، می‌توانند به سرعت از عملکردهای امنیتی پیشرفته به عنوان عملیات چاپ استفاده کنند. این رویکرد به فعال کردن عملیات ایمن در حین تکامل و مقیاس شرکت کمک خواهد کرد.

در حالی که در حال انجام آن هستید، سیاستی رسمی در برابر کنار گذاشتن پرینتر توشیبا قدیمی و چاپ‌های چاپی تدوین کنید. تهدیدات برای امنیت و حریم خصوصی به محیط های دیجیتال محدود نمی شود و کارمندان باید از آن آگاه باشند.

رمز عبور پیش فرض برای کاهش خطرات امنیتی پرینتر توشیبا

چه یک پرینتر توشیبا قدیمی یا یک دستگاه چند منظوره، تغییر پین و رمز عبور کاربر برای کاهش خطرات امنیتی پرینتر توشیبا بسیار مهم است. تغییر مکرر رمزهای عبور نیز ایده خوبی است، زیرا استفاده طولانی مدت از یک رمز عبور یا استفاده از رمز عبور یکسان در دستگاه‌ها، در معرض خطر قرار گرفتن شما افزایش می‌یابد. همچنین مهم است که تیم‌های فناوری اطلاعات از بهترین شیوه‌های امنیت رمز عبور در طول این تمرین پیروی کنند.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش سرویس پیکاپ پرینتر

بروزرسانی سیستم عامل پرینتر توشیبا

سازندگان پرینتر توشیبا به طور منظم آسیب پذیری های شناخته شده در میان افزار پرینتر توشیبا را برای مدل های مختلف برطرف می کنند. در این سناریو، به روز ماندن از نظر امنیتی برای جلوگیری از یک حمله سایبری بالقوه حیاتی است.

متأسفانه، سیستم عاملی که مشکلات امنیتی شناخته شده را برای کاهش خطرات امنیتی پرینتر توشیبا اصلاح می کرد برای همه مدل ها در دسترس نبود. در این صورت، اگر نمی توانید پرینتر توشیبا شبکه را وصله کنید، باید فوراً آن را از شبکه حذف کنید.

اگر از پرینتر توشیبا در خانه استفاده می کنید، به روز رسانی سیستم عامل  برای امنیت پرینتر توشیبا بسیار مهم تر است. این به این دلیل است که پرینتر توشیبا کلاس تجاری دارای ویژگی های امنیتی اضافی هستند که در دستگاه های چاپ خانگی فاقد آن هستند. به این ترتیب، بهتر است یک یادآوری منظم برای بررسی به روز رسانی سیستم عامل هر چند هفته یکبار تنظیم کنید.

امنیت پرینتر

رمزگذاری کارهای چاپی در ترانزیت

کارهای چاپی را به طور پیش‌فرض رمزگذاری کنید تا اطمینان حاصل شود که داده‌های چاپی در حال انتقال یا در حالت استراحت بر روی هارد دیسک در صورت نقض امنیتی بی‌معنی می‌شوند. اگر عوامل تهدید موفق به نفوذ به شبکه های سازمانی شوند، این رویکرد مانند آخرین خط دفاعی امنیت پرینتر توشیبا شما یا یک بیمه نامه عمل می کند.

قرارد دادن فایروال

اگرچه ممکن است بدیهی به نظر برسد، تیم‌های فناوری اطلاعات اغلب از ایمن کردن محیط‌های پرینتر توشیبا با فایروال قابل اعتماد غفلت می‌کنند. اگر عملیات خود را روی سیستم عامل مایکروسافت ویندوز اجرا می کنید، فایروال از پیش نصب شده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اطمینان حاصل کنید که همیشه فعال است.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش افزودن کاغذ و تونر به پرینتر

این رویکرد دسترسی مجرمان سایبری به پروتکل های استفاده نشده از راه دور را دشوارتر می کند. با این حال، برای محافظت از فایروال پیشرفته، بهتر است از فایروال تخصصی بهترین در کلاس استفاده کنید.

بروزرسانی امنیت پرینتر توشیبا

چه کارکنان در محل کار باشند و چه از راه دور از خانه یا یک کافه کار می کنند، اطمینان از اینکه آنها از بهترین شیوه های امنیت سایبری (و امنیت چاپ) برای کاهش خطرات امنیتی پرینتر توشیبا پیروی می کنند بسیار مهم است.

ضمن آموزش کارکنان در مورد مزایای رویکرد اعتماد صفر و بهترین شیوه ها، همچنین مهم است که اطمینان حاصل شود که کارکنان سعی نمی کنند از خدمات چاپی برای چاپ اسناد با اطلاعات حساس در زمانی که دور از دفتر هستند استفاده کنند.

در عین حال، اطمینان از اینکه اسناد از راه دور چاپ نمی شوند و در محل رها نمی شوند، ضروری است. به این ترتیب، اتخاذ یک رویکرد پیشگیرانه برای امنیت سازمانی می تواند راه درازی را به سمت کاهش خطرات ناشی از محصولات تصویربرداری اسناد انجام دهد.

همانطور که گفته شد، پرینتر توشیبا شما بسیار بیشتر از یک دستگاه چاپ است که به سادگی اسناد را چاپ می کند. امنیت پرینتر توشیبا در شبکه نقش کلیدی در زیرساخت عملیاتی دارند. بنابراین، جای تعجب نیست که وقتی کسب و کارها از امنیت پرینتر توشیبا غفلت می کنند، اغلب منجر به نقض قابل توجه داده ها و نقض انطباق می شود.

4 مورد اصلی علت خرابی پرینتر توشیبا و نحوه تشخیص آنها

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − دو =