نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

آیا دوباره پر کردن جوهر می تواند به چاپگر شما آسیب برساند؟

دوباره پر کردن جوهر پرینتر / وقتی هزینه کارتریج های جوهر افشان در طول عمر یک قطعه سخت افزار خروجی را محاسبه می کنید، به سرعت متوجه می شوید که هزینه واقعی چاپگر شما در تغذیه آن با جوهر است. در مقایسه با قیمت سنگین کارتریج های تجهیزات اصلی جدید، کیت های پر کردن مجدد یا کارتریج های دوباره پر شده خرید خوبی به نظر می رسند. قبل از اینکه به یک سیاست فقط برای پر کردن متعهد شوید، برخی از اشکالات احتمالی استفاده مجدد از مواد مصرفی جوهر افشان را بررسی کنید.

کیفیت چاپ

جوهرهای پر کننده ممکن است با شیمی فرمولهای اصلی طراحی شده برای چاپگر شما مطابقت نداشته باشند. خصوصیات پیچیده این منابع باعث تعادل در میزان روشنایی، تیرگی، زمان خشک شدن و جذب در مخلوط اختصاصی مایعات و رنگدانه ها می شوند.

اگر دوباره پر کردن به قوام و عملکرد جوهر اصلی نزدیک نشود، ممکن است جذب بیشتری در کاغذ مشاهده کنید، وضوح متن و جزئیات دقیق را کاهش دهید، و در مقایسه با نتایج حاصل از خروجی شما کسل کننده یا ضعیف به نظر برسد از کارتریج های جدید تهیه کنید.

دوباره پر کردن جوهر پرینتر

دوام خروجی

همراه با ظاهر خروجی چاپ شده، فرمول های جوهر استقامت چاپهای شما را در پاسخ به نور و زمان تعیین می کنند. اگر عکس و سایر مواد پر جوهر چاپ می کنید که انتظار دارید ظاهر آنها را برای مدت طولانی حفظ کنید، کارتریج های پرشده ممکن است با عملکرد بایگانی مواد مصرفی جدید مطابقت نداشته باشد.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش تعویض تونر کاتریج

قبل از اینکه متعهد شوید از شارژ مجدد به عنوان پایه اصلی لوازم اداری خود استفاده کنید، نمونه ای از خروجی معمول خود را برای مقاومت در برابر نور آزمایش کنید. شما می توانید با تنظیم دو نسخه از همان صفحه در زیر نور آفتاب، تست پیری سریع خود را انجام دهید، یک نمونه چاپ شده با کارتریج جدید و دیگری با کارتریج پرشده.

نشت و نقص

چه از یک کیت شارژ مجدد برای دوباره پر کردن کارتریج خود استفاده کنید و چه لوازم مورد نیاز را خریداری کنید، خود کارتریج ها می توانند معیوب باشند یا معیوب شوند. شارژرهای DIY به شما اعتماد می کنند تا فقط به اندازه کافی جوهر برای پر کردن محفظه های کوچک تزریق کنید، سپس یک سوراخ تزریق را با نوار چسب مهر و موم کنید یا یک کارتریج جدا شده را دوباره مونتاژ کنید.

این فرآیند می تواند جوهر را در سراسر دست و سطح کار شما جذب کند. اگر جوهر بیش از حد اضافه کنید، کارتریج شما به داخل چاپگر نشت می کند، مکانیسم و ​​چاپ شما را آلوده می کند. هنگام خرید کارتریج هایی که شخص دیگری آنها را دوباره پر می کند، تاریخ ناشناخته آن مواد مصرفی را به دست می آورید.

از آنجا که در شارژ مجدد از کارتریج هایی استفاده می شود که – طبق استانداردهای سازنده آنها – به پایان عمر مفید اولیه خود رسیده اند، ممکن است دارای نقص هایی مانند تماس الکتریکی آلوده یا گرفتگی داخلی باشند.

تمیز کردن و تراز کردن سر

بعد از نصب کارتریج مجدد، ممکن است خروجی چاپ شده شما به اندازه انتظار شما واضح و واضح نباشد. در صورت مشاهده موارد افت تحصیلی در صفحه یا سایر نقایص ظاهری چاپهای خود، ممکن است لازم باشد یک یا چند دوره تمیز کردن سر یا هم ترازی سر را برای رفع مشکل انجام دهید.

این مطلب را از دست ندهید   رفع مشکل صفحات خالی در حالت چاپ

برای تمیز کردن سرها، چاپگر شما آنها را با بیرون کشیدن جوهر از طریق نازل های کوچکی که جزئیات را روی کاغذ می اندازد، شستشو می دهد. برای تراز کردن سر، چاپگر شما یک سری صفحات آزمایشی تولید می کند که از آنها بهترین نمونه خروجی را انتخاب می کنید. در این روش ها از روال داخلی در نرم افزاری که چاپگر شما را مدیریت می کند استفاده می شود. متأسفانه، با اجرای آنها مقداری جوهر در کارتریج های شما نیز مصرف می شود.

برای پر کردن جوهر پرینتر خود می توانید با نمایندگی تعمیرات توشیبا تماس بگیرید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + پانزده =