نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

آیا باید کارتریج پرینتر را تعویض کنم؟

 کارتریج پرینتر / سوال در پرینتر های توشیبا این می باشد که آیا باید کارتریج ها را تعویض کنم؟ که باید در جواب گفت پرینترهای توشیبا هشدار می دهند که جوهر قبل از اینکه واقعا تمام شود تمام می شود. اگر فقط گهگاهی چاپ می کنید، جوهر یا تونر باقیمانده ممکن است چند هفته، اگر نه ماه ها، دوام بیاورد. به محض ظاهر شدن پیام، کارتریج‌های جدید را سفارش دهید، اما تا زمانی که چاپ متوقف نشود یا رنگ‌ها محو شوند، آن‌ها را نصب نکنید. یک ترفند با پرینترهای لیزری این است که کارتریج رو به اتمام را بردارید و آن را به آرامی از یک طرف به سمت دیگر تکان دهید.

این گاهی اوقات اجازه می دهد تا بقیه تونر استفاده شود. در موارد دیگر از شمارنده استفاده می شود و پس از چاپ تعداد معینی از صفحات، کارتریج خالی تلقی می شود. توشیبا طرح جالبی با بسیاری از پرینترهای خود دارد که در آن شما ماهیانه پرداخت می کنید و کارتریج ها به طور خودکار در زمان مناسب می رسند.

اگر جوهر رنگی شما تمام شده است، اما باید به چاپ ادامه دهید، ممکن است بتوانید پرینتر توشیبا خود را برای چاپ سیاه و سفید تنظیم کنید. این تنظیمی است که در ویژگی های پرینتر توشیبا در کنترل پنل پیدا خواهید کرد – یا وقتی می خواهید از طریق برنامه ای که می خواهید از آن چاپ کنید، روی گزینه چاپ کلیک کنید.

چرا صفحات وب، اسناد اکسل و عکس ها به درستی چاپ نمی شوند؟

صفحات وب می توانند هر اندازه ای داشته باشند و با عرض یا ارتفاع کاغذ در پرینتر توشیبا شما محدود نمی شوند. آنها معمولاً برای چاپ طراحی نمی شوند، به همین دلیل ممکن است مشکلاتی رخ دهد.

این مطلب را از دست ندهید   نشانه های چاپ در حالت آفلاین

همیشه گزینه چاپ پیش نمایش را انتخاب کنید تا بتوانید ببینید چه چیزی دریافت می کنید. ممکن است به همه صفحات نیاز نداشته باشید، برای مثال، اگر نظرات یا تبلیغات زیادی وجود دارد، بنابراین هنگام چاپ از این گزینه برای انتخاب صفحات برای چاپ استفاده کنید، مانند 2-4 برای چاپ صفحات 2 تا 4. اگر صفحه وب بسیار گسترده است

در بسیاری از مواقع در تنظیمات پرینتر توشیبا یک گزینه کوچک به تناسب پیدا می کنید که وقتی سند یا عکس شما کمی بزرگتر از آن است که روی صفحه قرار بگیرد کمک می کند. برخی از صفحات وب، مانند آنهایی که دارای کوپن قابل چاپ هستند، دارای دکمه چاپ در صفحه وب هستند. از آن و نه از منوی چاپ در مرورگر استفاده کنید.

اسناد اداری

اگر می‌خواهید یک برگه اکسل را چاپ کنید، قبل از کلیک کردن روی چاپ، مطمئن شوید که فقط سلول‌هایی را که باید چاپ کنید انتخاب کنید. سپس می‌توانید «انتخاب چاپ» را انتخاب کنید و گزینه‌های دیگر را تغییر دهید تا مطمئن شوید که به خوبی روی یک صفحه A4 قرار می‌گیرد. می‌توانید کارهای دیگری مانند کاهش اندازه حاشیه‌ها و تغییر جهت افقی به عمودی انجام دهید.

به طور مشابه، هنگام چاپ یک سند Word یا هر سند دیگری، معمولاً می توانید تعیین کنید که چه صفحاتی چاپ شوند تا مجبور نباشید همه آنها را چاپ کنید.

عکس و تصویر

برای عکس‌ها یا تصاویری که می‌خواهید چاپ کنید، معمولاً بهتر است روی آن‌ها در Windows Explorer راست کلیک کرده و روی Print کلیک کنید. به این ترتیب می توانید انتخاب کنید که هر عکس چقدر بزرگ باشد.

این مطلب را از دست ندهید   خرابی قطعات دستگاه کپی e-STUDIO 2303A توشیبا

 کارتریج پرینتر

اگر چندین عکس را در یک پوشه انتخاب کنید، سپس کلیک راست کرده و Print را انتخاب کنید، می‌توانید همه آن‌ها را با بیش از یک برگه در یک برگه چاپ کنید (و می‌توانید اندازه کاغذ را در اینجا نیز انتخاب کنید). این شبیه به گزینه ‘n-up’ است که در ویژگی های چاپ پیدا می کنید که به شما امکان می دهد چندین صفحه از یک سند را fv روی یک صفحه A4 چاپ کنید.

مقالات مشابه:

شارژ کردن کارتریج پرینتر توشیبا

نحوه تعویض کارتریج پرینتر های لیزری

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − پنج =