نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

نشانه های جمع شدن کاغذ در پرینتر جوهرافشان دسکتاپ

جمع شدن کاغذ در پرینتر جوهرافشان / یکی از مشکلات رایجی که با آن مواجه می شوید جمع شدن کاغذ ها می باشد. ممکن است هنگام پرینت حجم عظیمی از کاغذ ها این مشکل رخ دهد. اصولا منشا این مشکل ممکن است اختلالات مکانیکی بسیار ساده باشد که قابل حل است. خارج کردن کاغذ باید با حوصله صورت گیرد و گاهی ممکن است با خارج کردن کاغذ مشکل به طور کامل حل نشود و نیاز به برقراری ارتباط با تعمیرکار وجود داشته باشد. جمع شدن کاغذذ در پرینتر ها با یکدیگر متفاوت است و در این مقاله قرار است در رابطه با جمع شدن کاغذ در پرینتر جوهرافشان دسکتاپ توضیحاتی را ارائه دهیم.

تعمیر لیزر پرینتر توشیبا

مرحله اول

ابتدا باید پرینتر را به طور کامل خاموش نمایید خاموش کردن پرینتر از وجود مشکلات و خرابی ها جلوگیری می نماید. برای اطمینان بهتر است به طور کامل اتصال برق را قطع نمایید.

جمع شدن کاغذ در پرینتر جوهرافشان

مرحله دوم

سپس به راحتی پوشش دستگاه را باز کرده و کاغذ های سالم و آزاد را از پرینتر خارج نمایید. (توجه بهتر است از فشار زیاد جلوگیری نمایید تا به پوشش دستگاه اسیب وارد نشود.)

جمع شدن کاغذ در پرینتر جوهرافشان

مرحله سوم

در این مرحله باید کاغذ جمع شده را خارج نمایید برای اینکار باید به ارامی کاغذ را بکشید.

ممکن است هنگام خارج کردن کاغذ از پرینتر، کاغذ به طور کامل پاره شود در این هنگام بهتر است فیبرهای کاغذ را افزایش دهید تا به راحتی بتوانید کاغذ ها را خارج نمایید.

نکته ی بعد این است که بهتر است مراقب دستان خود باشید زیرا ممکن است پرینتر خاموش نیز به دستان شما اسیب وارد نماید.

این مطلب را از دست ندهید   معرفی قابلیت های چاپگر جوهرافشان توشیبا

همچنین ممکن است لازم باشد تا کاغذ را به سمت داخل پرینتر حرکت دهید تا به راحتی خارج شود.

جمع شدن کاغذ در پرینتر جوهرافشان

مرحله چهارم

اگر به طور کامل کاغذ از پرینتر خارج نشده بود بهتر است دستور العمل های مدل و سری پرینتر خود را دنبال نمایید. اما به طور عمده بهتر است قسمت های پاره شده را به طور کامل خارج نمایید.

جمع شدن کاغذ در پرینتر جوهرافشان

مرحله پنجم

برای حل مشکل جمع شدن کاغذ در پرینتر جوهرافشان دسکتاپ بهتر است سینی خروجی را بررسی نمایید. گاهی ممکن اس در پرینتر جوهرافشان دسکتاپ کاغذ در مکانیسم های نزدیک سینی خروجی گیر کند. در این هنگام باید به شکاف فیدر سینی خروجی مورد بررسی قرار دهید. سپس بعد از مشاهده ی کاغذ در این قسمت باید کاغذ را خارج نمایید.

در بعضی از سری ها و مدل ها دستگیره ای در این قسمت قرار دارد که این شکاف را بزرگتر کرده و خروج کاغذ را آسانتر می نماید.

جمع شدن کاغذ در پرینتر جوهرافشان

مرحله ششم جمع شدن کاغذ در پرینتر جوهرافشان دسکتاپ

ممکن است بعد از خارج کردن کاغذ از قسمت های ذکر شده، پرینتر شروع به کار نکرد در این هنگام بهتر است جست و جوی کاغذ را ادامه دهید. به راحتی می توانید قطعات و قسمت های بیشتری را مورد بررسی قرار دهید. قسمت های مختلفی در پرینتر وجود دارد که ممکن است کاغذ درگیر این قسمت ها شده و مشکل را بوجود آورده باشد.

اصولا ممکن است در پرینتر های مختلف کاغذ در پانل پشتی و یا سینی ورودی نیز گیر کرده باشد.

جمع شدن کاغذ در پرینتر جوهرافشان

مرحله هفتم جمع شدن کاغذ در پرینتر جوهرافشان دسکتاپ

اگر بعد از خارج کردن کاغذ ها هنوز مشکل برطرف نشد بهتر است فرایند تمیز کردن سر چاپ را آغاز نمایید. ممکن است در این قسمت فیبرهای کوچک کاغذ گیر کرده باشند و به راحتی با تمیز کردن این نقطه این مشکل برطرف شود.

این مطلب را از دست ندهید   بررسی تفاوت های لیزر تونر و جوهر جامد در پرینتر

جمع شدن کاغذ در پرینتر جوهرافشان

مرحله هشتم

در مرحله ی آخر ممکن است قطعه ای از پرینتر به طور کامل اسیب دیده باشد و مشکل جمع شدن کاغذ در پرینتر جوهرافشان دسکتاپ به طور کامل حل نشد باشد. در این هنگام بهتر است از تعمیرکار و متخصص ها کمک بگیرید و پرینتر توشیبا خود را سرویس نمایید. همچنین در بعضی حالات ممکن است نیاز به تعویض کامل دستگاه وجود داشته باشد.

جمع شدن کاغذ در پرینتر جوهرافشان

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − سیزده =