نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

مراحل رفع جمع شدن کاغذ در پرینتر لیزری توشیبا

جمع شدن کاغذ در پرینتر لیزری / یکی از مشکلات رایجی که با آن مواجه می شوید جمع شدن کاغذ ها می باشد. ممکن است هنگام پرینت حجم عظیمی از کاغذ ها این مشکل رخ دهد. اصولا منشا این مشکل ممکن است اختلالات مکانیکی بسیار ساده باشد که قابل حل است. خارج کردن کاغذ باید با حوصله صورت گیرد و گاهی ممکن است با خارج کردن کاغذ مشکل به طور کامل حل نشود و نیاز به برقراری ارتباط با تعمیرکار وجود داشته باشد. جمع شدن کاغذ در پرینتر ها با یکدیگر متفاوت است و در این مقاله قرار است در رابطه با جمع شدن کاغذ در پرینتر لیزری دسکتاپ توضیحاتی را ارائه دهیم.

مرحله اول

ابتدا باید پرینتر را به طور کامل خاموش نمایید خاموش کردن پرینتر از وجود مشکلات و خرابی ها جلوگیری می نماید. برای اطمینان بهتر است به طور کامل اتصال برق را قطع نمایید. سپس باید پوشش اصلی را باز کنید در این قسمت کارتریج تونر قرار دارد.

جمع شدن کاغذ در پرینتر لیزری

مرحله دوم

در این مرحله باید صبر کنید تا پرینتر خنک شود. اصولا خنک شدن پرینتر 30 دقیقه زمان می برد. دلیل این امر این است که در چاپ لیزری، کاغذ ها از بین دو غلطک گرم عبور می کنند این دو غلتک فیوزر نام دارد. ممکن است کاغذ در نزدیک فیوزر و با در قسمت فیوزر قرار گرفته باشد در این هنگام باید به مدت 30 دقیقه صبر کنید تا این قسمت سرد شود. (توجه داشته باشید که دمای فیوزر بسیار زیاد است) بهتر است برای جلوگیری از بروز اسیب های احتمالی 30 دقیقه را نادید نگیرید.

توان کاری پرینتر ها

جمع شدن کاغذ در پرینتر لیزری

مرحله سوم

این مطلب را از دست ندهید   آشنایی با مشکلات سخت افزار چاپگر

اگر در این قسمت ها کاغذ جمع شده را مشاهد نمی کنید بهتر است کارتریج چاپ را بیاورید. برای دسترسی به کارتریج پوشش هایی در جلو و یا بالا کارتریج قرار دارد این پوشش ها فقط در پرینتر های لیزری دیده می شود. در این مرحله باید به آرامی کارتریج را خارج نمایید.

بهتر است برای جلوگیری از پاره شدن کاغذ بسیار آهسته عمل نمایید و به طور کامل کاغذ را خارج نمایید. بهتر است از فشار بیش از حد خودداری نمایید و برای راحتی بهتر است از موچین استفاده نمایید.

جمع شدن کاغذ در پرینتر لیزری

مرحله چهارم جمع شدن کاغذ در پرینتر لیزری دسکتاپ

اگر موفق به بیرون کشیدن کاغذ نشده اید بهتر است این مرحله را اجرا نمایید. در پرینتر های لیزری کاغذ ها از بین دو غلتک عبور می کنند و ممکن است در این قسمت این کاغذ ها به طور کامل گیر کرده باشند. اگر غلطک ها را به راحتی می توانید لمس کنید بهتر است به آرامی آن ها را بچرخانید تا کاغذ ازاد شود. ممکن است خارج کردن کاغذ ها به سادگی انجام نشود سپس بهتر است به دنبال اتصال غلطک به قسمت های دیگر پرینتر باشید.

در این هنگام بهتر است غلطک ها را به آرامی از پرینتر خارج نمایید و کاغذ ها را ازاد کنید. (بهتر است از فشار بیش از حد جلوگیری نمایید)

در بسیاری از مدل های پرینتر برای نگهداری غلطک ها از پین استفاده می کنند و بهتر است برای خارج کردن غلطک ها پین را فشار دهید و غلطک را خارج نمایید.

جمع شدن کاغذ در پرینتر لیزری

مرحله پنجم

این مطلب را از دست ندهید   نشانه های چاپ در حالت آفلاین

در این مرحله ممکن است مشکل جمع شدن کاغذ در پرینتر لیزری دسکتاپ به طور کامل برطرف نشده باشد و مشکل بسیار جدی باشد. بهتر است برای برطرف کردن این مشکل از تعمیرکار های با تجربه و ماهر کمک بگیرید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 8 =