نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

نکات مهم هنگام خرید پرینتر

خرید پرینتر / پرینتر ها جزوه وسایل ضروری و حیاتی در ادارات و سازمان ها هستن که با وجود این دستگاه ها می توانید به راحتی کار های اداری خود را انجام دهید. مانند دیگر دستگاه ها این دستگاه نیز از قطعات بسیار زیاد و ظریف تشکیل شده اند که به راحتی در کنار یکدیگر قرار گرفته و می تواند عملیات چاپ را انجام دهد. این دستگاه نیز در اثر فرسایش، استهلاک و قدیمی شدن قطعات، و نوسانات برقی دچار خرابی می شود. همانطور که گفته شد پرینتر از قطعات بسیار زیادی تشکیل شده است. در این مقاله در رابطه با نکات مهم هنگام خرید پرینتر نکات مهمی را در اختیار شما قرار می دهیم.

تونر

یکی از نکات مهم هنگام خرید پرینتر تونر است. تونر ها عموما پودر های فشرده و غلیظی هستند که در پرینتر های لیزری یافت می شوند. تونر ها عموما به رنگ سیاه و سفید دیده می شود اما رنگ هایی مثل آبی، زرد و قرمز نیز وجود دارد. نکته ی بعد این است که هرچه تعدا ذرات ریز تر باشند کیفیت تصاویر بهتر خواهد بود.

جمع شدن کاغذ بدون چسبیدن آن ها به یکدیگر

رنگ ها

از دیگر نکات مهم هنگام خرید پرینتر رنگ ها هستند. عموما در پرینتر ها 4 رنگ اصلی وجود دارد که با ترکیب با یکدیگر می توان رنگ های دیگر را مشاهده کرد این رنگ ها آبی، قرمز، زرد و مشکی می باشد.

خرید پرینتر

موارد مصرفی

مواد مصرفی پرینتر ها عبارت اند از تونر، درام، فیوزر و تونر می باشد که به طور معمولا مورد استفاده قرار می گیرد.

این مطلب را از دست ندهید   4 مورد اصلی علت خرابی پرینتر توشیبا و نحوه تشخیص آنها

چاپ های دورو

این نوع چاپ به این صورت است که بدون مداخله ی دست چاپ های دو رو انجام پذیر است. به راحتی از طریق سیستم می توانید این دستور را به پرینتر دهید تا به راحتی در صفحات زوج نیز مطالب را چاپ نماید.

حافظه ی داخلی

یکی دیگر از نکات مهم هنگام خرید پرینتر حافظه است. این حافظه برای ذخیره سازی فونت ها و اسناد ها مورد استفاده قرار می گیرد. این حافظه بیشتر برای پرینتر های تحت شبکه مناسب است.

درام

از دیگر نکات مهم هنگام خرید پرینتر درام است. لیزر پرینتر به درام ها ضربه وارد می کند و باعث می شود تا درام بر روی تونر ها قرار گرفته و بلغزد. بعد از آن درام ها روی کاغذ قرار می گیرد و سپس تونر نیز به صورت گرم روی کاغذ می نشیند و فرایند چاپ به پایان می رسد.

خرید پرینتر

PPM

این قابلیت تعداد صفحات خارج شده را محاسبه کرده و سپس در اختیار شما قرار می دهد.

تعداد صفحات

ظرفیت سینی را نشان می دهد و به شما اطلاع می دهد که تعداد صفحات که در طول یک ماه این پرینتر می تواند چاپ کند را به شما اطلاع می دهد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 11 =