نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

دلایل بروز خطاهای رایج پرینتر

خطاهای رایج پرینتر/ چند دلیل احتمالی وجود دارد، اما رایج ترین آنها مربوط به کاغذ است. اولین چیزی که باید بررسی کنید این است که سینی ورودی خالی است یا خیر، اما بررسی گیر کردن کاغذ نیز ارزش دارد. اگر یکی را پیدا کردید، به جای اینکه فقط یک تکه کاغذ مچاله شده را از سینی کاغذ بیرون بیاورید و فرض کنید آن را درست کرده اید، سعی کنید علت این اتفاق را بیابید. کاغذ را از سینی بیرون بیاورید، تمام لبه ها را باز کنید و داخل آن را نگاه کنید. ممکن است به مشعل برای دیدن کاغذ و موچین های بلند برای رسیدن به آن نیاز داشته باشید، به خصوص اگر فقط یک قطعه بسیار کوچک باشد که کنده شده و داخل آن باقی مانده است. به زیر پرینتر توشیبا نگاه کنید زیرا ممکن است یک پانل دسترسی برای بررسی و تمیز کردن مکانیسم تغذیه کاغذ برداشته شود.

خطاهای رایج پرینتر

چرا این خطا به وجود می آید؟

کاغذ قدیمی می تواند رطوبت را جذب کند، که باعث چسبندگی آن می شود و سپس از میان دو یا چند ورق در یک زمان کشیده می شود. آن را تا زمانی که لازم است در یک کیسه نگه دارید. ویدیوهای عیب‌یابی توشیبا را بررسی کنید تا نحوه حذف تکه‌های کاغذ گیر کرده در پرینتر توشیباها را ببینید.

همچنین، سعی کنید از کاغذ نازک‌تر استفاده کنید: اکثر پرینتر توشیباهای خانگی فقط کاغذ عکس را حداکثر کار می‌کنند. معمولاً نمی‌توانند روی کارت چاپ کنند، زیرا آنقدر سفت است که نمی‌توان در گوشه‌ها قرار داد.

این مطلب را از دست ندهید   رفع مشکل عدم خواندن کاغذ توسط پرینتر

چرا کیفیت چاپ پایین است؟

نازل های سر پرینتر توشیبا جوهر افشان ممکن است مسدود شوند و باعث ایجاد رگه های افقی روی چاپ و رنگ های ضعیف یا اشتباه شود. تمیز کردن هدهای چاپ می تواند مشکل را حل کند. این روش از پرینتر توشیبای به پرینتر توشیبا دیگر متفاوت است و ممکن است گزینه ای در صفحه کنترل پرینتر توشیبا یا نرم افزار پرینتر توشیبا روی رایانه وجود داشته باشد.

شاید لازم باشد این را در دفترچه راهنما جستجو کنید. در ویژگی های پرینتر توشیبا خود (چه در یک برنامه یا در کنترل پنل ویندوز) ممکن است یک بخش تعمیر و نگهداری پیدا کنید.

روی آن کلیک کنید و می توانید هدهای چاپ را تمیز کرده یا آنها را تراز کنید. کیت های تمیز کردن سر با قیمت حدود 10 پوند از آمازون در دسترس هستند، اگرچه باید آن را با هزینه یک کارتریج جدید مقایسه کنید – هیچ تضمینی وجود ندارد که کیت تمیز کننده مشکل را برطرف کند.

آیا نوع کاغذ نیز تاثیر گذار است؟

نوع کاغذ بر کیفیت چاپ تأثیر می گذارد و کاغذ دستگاه فتوکپی ممکن است شما را ناامید کند. می تواند خیلی جاذب باشد و جوهر جوهر افشان مانند کاغذ لکه در آن خیس می شود. برای بهترین چاپ، کاغذ با کیفیت خوب بخرید، و این معمولاً از خود سازنده پرینتر توشیبا است، به ویژه برای چاپ عکس.

پرینتر توشیباهای لیزری کمتر به کاغذ وابسته هستند و لک یا لکه‌ها در یک مکان در هر صفحه معمولاً به این معنی است که جایی در پرینتر توشیبا، معمولاً روی “درام” کثیفی وجود دارد.

این مطلب را از دست ندهید   ویژگی های چاپگر مناسب عکس

هنگام تمیز کردن درام تصویربرداری، فقط از ایزوپروپیل الکل و یک پارچه نرم بدون پرز استفاده کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =